Короткий опис(реферат):
З 2012 року мультимедійний лонгрід – різновид електронних публікацій, розрахованих на тривале читання, доповнених великою кількістю ілюстрацій, відео- чи аудіоматеріалів, зверстаних із застосуванням інструментів паралаксної (асиметричної, нелінійної) прокрутки, спрямованих на поглиблене і, разом із тим, емоційне сприйняття – став неодмінною ознакою «нової журналістики». Нині вже названо чимало ознак мультимедійних лонгрідів і «правил» їх створення. На наш погляд, поки що недоречно «зв’язувати» журналістів чітким переліком рекомендацій і норм, адже редакції перебувають у творчому пошуку й самі випрацьовують нові методи презентації контенту. Варто якраз вивчати їхній досвід і накопичувати таким чином матеріал для майбутніх узагальнень. Об’єктом дослідження є лонгріди «Укрінформу». Мета – продемонструвати інноваційні підходи до створення і представлення цього типу журналістських творів.