Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харитоненко, Олена Іванівна
dc.date.accessioned 2019-06-20T08:35:05Z
dc.date.available 2019-06-20T08:35:05Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.citation Харитоненко, О. І. Мультимедійні лонгріди в сучасних ЗМІ / О. І. Харитоненко // Сучасний рух науки : тези доп. VII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 червня 2019 р. – Дніпро, 2019. – С. 1726-1732. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24818
dc.description.abstract З 2012 року мультимедійний лонгрід – різновид електронних публікацій, розрахованих на тривале читання, доповнених великою кількістю ілюстрацій, відео- чи аудіоматеріалів, зверстаних із застосуванням інструментів паралаксної (асиметричної, нелінійної) прокрутки, спрямованих на поглиблене і, разом із тим, емоційне сприйняття – став неодмінною ознакою «нової журналістики». Нині вже названо чимало ознак мультимедійних лонгрідів і «правил» їх створення. На наш погляд, поки що недоречно «зв’язувати» журналістів чітким переліком рекомендацій і норм, адже редакції перебувають у творчому пошуку й самі випрацьовують нові методи презентації контенту. Варто якраз вивчати їхній досвід і накопичувати таким чином матеріал для майбутніх узагальнень. Об’єктом дослідження є лонгріди «Укрінформу». Мета – продемонструвати інноваційні підходи до створення і представлення цього типу журналістських творів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher WayScience ua
dc.subject лонгрід ua
dc.subject мультимедійний лонгрід ua
dc.subject сторітелінг ua
dc.subject поетика сучасного журналістського твору ua
dc.title Мультимедійні лонгріди в сучасних ЗМІ ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу