DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Навчальні видання Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24604
Title: Психолого-педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб: концепція, методика, технології: навчально-методичний посібник
Other Titles: Psychological and pedagogical approaches to the selection of toys and the organization of game activities with preschoolers from the families of anti-terroristic operation participants and internal transmitted persons
Authors: Луценко, Ірина Олексіївна
Богуш, Алла Михайлівна
Калмикова, Лариса Олександрівна
Кузьменко, Віра Ульянівна
Поворознюк, Світлана Іванівна
Рейпольська, Ольга Дмитрівна
Keywords: психолого-педагогічний супровід
діти дошкільного віку з родин учасників АТО
іти дошкільного віку з родин внутрішньо переміщених осіб
технології врахування індивідуальних особливостей
технологія організації емоційно підтримуючої міжособистісної комунікації
життєзмінювальні й психолінгвотерапевтичні технології
етнокультурні технології
технологія формування активно-патріотичної позиції
технологія морально-етичного виховання
технологія формування навичок соціально-комунікативної взаємодії
a toy
game activity
game relations
individual peculiarities of development
psychotrauma
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Психолого-педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб : концепція, методика, технології : навчально-методичний посібник / І. О. Луценко, А. М. Богуш, Л. О. Калмикова, В. У. Кузьменко, С. І. Поворознюк, О. Д. Рейпольська ; за наук. редакцією І. О. Луценко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – 213 с.
Abstract: У навчально-методичному посібнику розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб, концепцію, теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу їх виховання та розвитку, а також запропоновано методику, розробки технологій психолого-педагогічного супроводу: врахування індивідуальних особливостей, активізації психологічних захистів і духовного та творчого потенціалу, актуалізації здібностей, технології соціально-морального, національно-патріотичного виховання, що сприятимуть успішній реабілітації та адаптації дітей цих категорій і гармонізації їхнього розвитку. Для педагогів закладів дошкільної освіти, практичних психологів, соціальних педагогів, методистів ОІППО, районних, міських управлінь/департаментів/відділів освіти, викладачів закладів вищої освіти, майбутніх фахівців дошкільної освіти та усіх, хто цікавиться проблемами виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб.
The article deals with the problem of substantiation and implementation of modern psychological and pedagogical approaches to the selection of toys and the organization of game activities with preschoolers. The game is described as a way of recreating the child's life impressions, experienced events, expressing the attitude to significant aspects of performance. The game relations of a child with peers to reveal the peculiarities of one’s own development, qualities, behavior and emotional experiences are singled out. The criteria for the selection of toys are considered and the doll is described as a game partner of a child.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24604
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psykholoho-Pedahohichnyi Suprovid.pdfНавчально-методичний посібник1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.