У навчально-методичному посібнику розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних
особливостей дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб, концепцію, теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу їх виховання та розвитку, а також запропоновано методику, розробки технологій психолого-педагогічного супроводу: врахування індивідуальних особливостей, активізації психологічних захистів і духовного та творчого потенціалу, актуалізації здібностей, технології соціально-морального, національно-патріотичного виховання, що сприятимуть успішній реабілітації та адаптації дітей цих категорій і гармонізації їхнього розвитку.
Для педагогів закладів дошкільної освіти, практичних психологів, соціальних
педагогів, методистів ОІППО, районних, міських управлінь/департаментів/відділів освіти, викладачів закладів вищої освіти, майбутніх фахівців дошкільної освіти та усіх, хто цікавиться проблемами виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб.
The article deals with the problem of substantiation and implementation of modern psychological and pedagogical approaches to the selection of toys and the organization of game activities with preschoolers.
The game is described as a way of recreating the child's life impressions, experienced events, expressing the attitude to significant aspects of performance. The game relations of a child with peers to reveal the peculiarities of one’s own development, qualities, behavior and emotional experiences are singled out. The criteria for the selection of toys are considered and the doll is described as a game partner of a child.