Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Психолого-педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб: концепція, методика, технології: навчально-методичний посібник

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Луценко, Ірина Олексіївна
dc.contributor.author Богуш, Алла Михайлівна
dc.contributor.author Калмикова, Лариса Олександрівна
dc.contributor.author Кузьменко, Віра Ульянівна
dc.contributor.author Поворознюк, Світлана Іванівна
dc.contributor.author Рейпольська, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned 2019-06-10T08:14:33Z
dc.date.available 2019-06-10T08:14:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Психолого-педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб : концепція, методика, технології : навчально-методичний посібник / І. О. Луценко, А. М. Богуш, Л. О. Калмикова, В. У. Кузьменко, С. І. Поворознюк, О. Д. Рейпольська ; за наук. редакцією І. О. Луценко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – 213 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24604
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб, концепцію, теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу їх виховання та розвитку, а також запропоновано методику, розробки технологій психолого-педагогічного супроводу: врахування індивідуальних особливостей, активізації психологічних захистів і духовного та творчого потенціалу, актуалізації здібностей, технології соціально-морального, національно-патріотичного виховання, що сприятимуть успішній реабілітації та адаптації дітей цих категорій і гармонізації їхнього розвитку. Для педагогів закладів дошкільної освіти, практичних психологів, соціальних педагогів, методистів ОІППО, районних, міських управлінь/департаментів/відділів освіти, викладачів закладів вищої освіти, майбутніх фахівців дошкільної освіти та усіх, хто цікавиться проблемами виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of substantiation and implementation of modern psychological and pedagogical approaches to the selection of toys and the organization of game activities with preschoolers. The game is described as a way of recreating the child's life impressions, experienced events, expressing the attitude to significant aspects of performance. The game relations of a child with peers to reveal the peculiarities of one’s own development, qualities, behavior and emotional experiences are singled out. The criteria for the selection of toys are considered and the doll is described as a game partner of a child.
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психолого-педагогічний супровід ua
dc.subject діти дошкільного віку з родин учасників АТО ua
dc.subject іти дошкільного віку з родин внутрішньо переміщених осіб ua
dc.subject технології врахування індивідуальних особливостей ua
dc.subject технологія організації емоційно підтримуючої міжособистісної комунікації ua
dc.subject життєзмінювальні й психолінгвотерапевтичні технології ua
dc.subject етнокультурні технології ua
dc.subject технологія формування активно-патріотичної позиції ua
dc.subject технологія морально-етичного виховання ua
dc.subject технологія формування навичок соціально-комунікативної взаємодії ua
dc.subject a toy
dc.subject game activity
dc.subject game relations
dc.subject individual peculiarities of development
dc.subject psychotrauma
dc.subject.classification 373.2:37.091.21-058.64(075) ua
dc.title Психолого-педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб: концепція, методика, технології: навчально-методичний посібник ua
dc.title.alternative Psychological and pedagogical approaches to the selection of toys and the organization of game activities with preschoolers from the families of anti-terroristic operation participants and internal transmitted persons
dc.type Book ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics