У статті розглядаються компетентнісні підходи до технічної підготовки вчителів технологій у процесі вивчення фунда-
ментальних дисциплін із врахуванням нових освітньо-професійних програм. Визначено основні передумови формування про-
фесійних та технічних компетентностей майбутніх вчителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних навчальних
дисциплін. Проаналізовано стан вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями технологій і визначено
шляхи оптимізації фундаментальної підготовки вчителів освітньої галузі «Технології» на основі компетентнісного підходу.
Відображено структуру технічної компетентності на основі діяльнісного підходу, реалізація якого дозволила виокремити си-
стему професійно-важливих якостей учителя технологій. Обґрунтовано сутність освітнього середовища, в якому формується
технічна компетентність майбутніх вчителів технологій та висунуто основні вимоги до формування його змісту. Відображено
основні умови, за яких відбуваються ефективне формування технічної компетентності у майбутніх вчителів технологій.
The article deals with the competency approach to technical
training teachers technology in learning fundamental subjects
in view of new educational and vocational programs. The
basic prerequisites for the formation of professional and technical
competence of future teachers of technology in the study of
physical and mathematical disciplines. The state study of physical
and mathematical sciences future teachers of technology
and the ways of optimizing the basic training of teachers of the
educational sector «Technology» competency-based approach.
Showing the structure of technical competence based activity
approach, the implementation of which allow the system to distinguish
professionally important qualities a teacher technology.
The essence of the educational environment in which emerging
technical competence of future teachers of technology and put
forward the basic requirements for the formation of its contents.
The key terms, for which there are effective formation of technical
competence of future teachers of technology