DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2005 рік » № 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2413
Title: Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи
Authors: Гайденко, В.
Предборська, І.
Keywords: відчуження знання
філософія освіти
knowledge alienation
philosophy of education
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво "Майстер-клас"
Citation: Гайденко В., Предборська І. Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи / В. Гайденко, І. Предборська // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 159-166
Abstract: У статті феномен відчуження знань розглядається як процес перерод ження, викривлення природи основних функцій освіти, порушення первинної єдності між основними елементами освітньої системи. Аналізуються філософсько педагогічні альтернативи відчуженню знання, серед яких виділяються ідеї Дж. Дьюі, П. Фрейре і Г. Жиру. Розкриваються недоліки критичної педагогіки. Презентуються спроби викриття прихованого навчального плану в українських шкільних підручниках.
Phenomenon of knowledge alienation is considered as a process of defor mation of the essence of the main educational functions, destruction of initialunity between the main elements of educational system. Philosophical and ped agogical alternatives of knowledge alienation are analyzed. Among them are: ideas of J. Dewey, P. Freire, H. Giroux. The shortcomings of critical pedagogy are showed. The hidden curriculum in Ukrainian textbooks is disclosed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2413
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haydenko_Predborska.pdf945.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.