У статті зазначається, що гендерна культура студентів становить суб’єктивно зумовлену систему цінностей,
гендерних знань, статеворольових норм поведінки, що сприяють реалізації здібностей студентів різної статі як рівних соціальних істот, формують гендерні якості особистості шляхом реалізації таких організаційно-педагогічних
умов, як розвиток гендерної компетентності викладача; забезпечення гендерно-сензитивного середовища; педагогічної підтримки гендерної індивідуальності молоді; організацію гендерної просвіти студентів у навчально-виховній діяльності закладу вищої освіти. Розвиток гендерного мислення і виховання гендерної чутливості майбутнього фахівця
є однією зі сторін гуманізації та гуманітаризації вищої школи і пов’язані з вирішенням проблем міжособистісної взаємодії, досягненням кар’єрного успіху і економічної стабільності суспільства.
The article states that the gender culture of students is a subjectively determined system of values, gender knowledge,
gender-role norms of behavior that promote the abilities of students of different sexes as equal social beings, form the gender
qualities of the individual through the implementation of such organizational and pedagogical conditions as development of a
teacher’s gender competence; providing a gender-sensitive environment; pedagogical support of gender identity of youth; the
organization of gender education of students in the educational activities of the institution of higher education. The development
of gender thinking and the upbringing of the gender sensitivity of a future specialist is one of the sides of the humanization and
humanization of higher education and is related to solving the problems of interpersonal interaction, achievement of career
success and economic stability of society.