DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24001
Title: Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів
Authors: Шлєіна, Л. І.
Keywords: гендер
гендерна культура
гендерний підхід
організаційно-педагогічні умови
фахівці
формування гендерної культури
gender
gender culture
gender approach
organizational and pedagogical conditions
specialists
gender culture formation
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шлєіна, Л. І. Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів / Л. І. Шлєіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 217-221.
Abstract: У статті зазначається, що гендерна культура студентів становить суб’єктивно зумовлену систему цінностей, гендерних знань, статеворольових норм поведінки, що сприяють реалізації здібностей студентів різної статі як рівних соціальних істот, формують гендерні якості особистості шляхом реалізації таких організаційно-педагогічних умов, як розвиток гендерної компетентності викладача; забезпечення гендерно-сензитивного середовища; педагогічної підтримки гендерної індивідуальності молоді; організацію гендерної просвіти студентів у навчально-виховній діяльності закладу вищої освіти. Розвиток гендерного мислення і виховання гендерної чутливості майбутнього фахівця є однією зі сторін гуманізації та гуманітаризації вищої школи і пов’язані з вирішенням проблем міжособистісної взаємодії, досягненням кар’єрного успіху і економічної стабільності суспільства.
The article states that the gender culture of students is a subjectively determined system of values, gender knowledge, gender-role norms of behavior that promote the abilities of students of different sexes as equal social beings, form the gender qualities of the individual through the implementation of such organizational and pedagogical conditions as development of a teacher’s gender competence; providing a gender-sensitive environment; pedagogical support of gender identity of youth; the organization of gender education of students in the educational activities of the institution of higher education. The development of gender thinking and the upbringing of the gender sensitivity of a future specialist is one of the sides of the humanization and humanization of higher education and is related to solving the problems of interpersonal interaction, achievement of career success and economic stability of society.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24001
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shlieina L. I..pdf199.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.