Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шлєіна, Л. І.
dc.date.accessioned 2019-04-03T12:53:07Z
dc.date.available 2019-04-03T12:53:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шлєіна, Л. І. Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів / Л. І. Шлєіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 217-221. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24001
dc.description.abstract У статті зазначається, що гендерна культура студентів становить суб’єктивно зумовлену систему цінностей, гендерних знань, статеворольових норм поведінки, що сприяють реалізації здібностей студентів різної статі як рівних соціальних істот, формують гендерні якості особистості шляхом реалізації таких організаційно-педагогічних умов, як розвиток гендерної компетентності викладача; забезпечення гендерно-сензитивного середовища; педагогічної підтримки гендерної індивідуальності молоді; організацію гендерної просвіти студентів у навчально-виховній діяльності закладу вищої освіти. Розвиток гендерного мислення і виховання гендерної чутливості майбутнього фахівця є однією зі сторін гуманізації та гуманітаризації вищої школи і пов’язані з вирішенням проблем міжособистісної взаємодії, досягненням кар’єрного успіху і економічної стабільності суспільства. ua
dc.description.abstract The article states that the gender culture of students is a subjectively determined system of values, gender knowledge, gender-role norms of behavior that promote the abilities of students of different sexes as equal social beings, form the gender qualities of the individual through the implementation of such organizational and pedagogical conditions as development of a teacher’s gender competence; providing a gender-sensitive environment; pedagogical support of gender identity of youth; the organization of gender education of students in the educational activities of the institution of higher education. The development of gender thinking and the upbringing of the gender sensitivity of a future specialist is one of the sides of the humanization and humanization of higher education and is related to solving the problems of interpersonal interaction, achievement of career success and economic stability of society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гендер ua
dc.subject гендерна культура ua
dc.subject гендерний підхід ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject фахівці ua
dc.subject формування гендерної культури ua
dc.subject gender ua
dc.subject gender culture ua
dc.subject gender approach ua
dc.subject organizational and pedagogical conditions ua
dc.subject specialists ua
dc.subject gender culture formation ua
dc.subject.classification 373.03:613 ua
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу