DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 60 (том 2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23973
Title: Болонський процес у німецьких університетах: актуальні проблеми й перспективи подальшого розвитку
Authors: Черкашин, С. В.
Keywords: суперечливість процесу глобалізації
уніфікація і стандартизація діяльності вишів
вихолощування змісту науки
комерціалізація університетів
ідея створення «інноваційного» університету
contradictory globalization process
unification and standardization of the activity of universities
erosion of the science content
commercialization of universities
idea of creating an «innovative» university
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Черкашин, С. В. Болонський процес у німецьких університетах: актуальні проблеми й перспективи подальшого розвитку / С. В. Черкашин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 211-215.
Abstract: У статті визначено, що останнім часом у сучасній науковій літературі відсутня будь-яка інформація щодо подальшої долі Болонського процесу в Європі. Це враження посилюється також через відсутність публікації спільних документів, котрі відбивають спільне бачення учасниками Болонського процесу попередніх підсумків реформування, узагальнення спільних проблем та недоліків, шляхи їх усунення тощо. Такий стан речей посилює невизначеність ситуації і викликає певну стурбованість німецької та європейської освітянської спільноти, яка значною мірою не задоволена результатами перетворень. Автор статті зазначає, що ця спільнота констатує успішність структурних перетворень у галузі університетської освіти, але не бачить суттєвих зрушень у поліпшенні якості освіти і досліджень, котре було проголошено метою створення єдиного європейського освітнього простору
The article states that actual scientific literature contains no information on the further fate of the Bologna process in Europe. This impression is also amplified due to the lack of publication of joint documents reflecting the common vision of the Bologna process by the realized reforms, generalization of common problems and shortcomings, ways of their elimination, etc. This state of affairs increases the uncertainty of the situation and causes some concern for the German and European educational community, which is largely dissatisfied with the results of the transformations. The author of the article notes that this community points out to the success of structural reforms in the field of university education, but does not see any significant progress in improving the education and research quality that was proclaimed to create a single European educational space.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23973
Appears in Collections:Випуск 60 (том 2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tcherkashyn S. V..pdf199.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.