Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Болонський процес у німецьких університетах: актуальні проблеми й перспективи подальшого розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкашин, С. В.
dc.date.accessioned 2019-04-02T13:28:17Z
dc.date.available 2019-04-02T13:28:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Черкашин, С. В. Болонський процес у німецьких університетах: актуальні проблеми й перспективи подальшого розвитку / С. В. Черкашин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 211-215. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23973
dc.description.abstract У статті визначено, що останнім часом у сучасній науковій літературі відсутня будь-яка інформація щодо подальшої долі Болонського процесу в Європі. Це враження посилюється також через відсутність публікації спільних документів, котрі відбивають спільне бачення учасниками Болонського процесу попередніх підсумків реформування, узагальнення спільних проблем та недоліків, шляхи їх усунення тощо. Такий стан речей посилює невизначеність ситуації і викликає певну стурбованість німецької та європейської освітянської спільноти, яка значною мірою не задоволена результатами перетворень. Автор статті зазначає, що ця спільнота констатує успішність структурних перетворень у галузі університетської освіти, але не бачить суттєвих зрушень у поліпшенні якості освіти і досліджень, котре було проголошено метою створення єдиного європейського освітнього простору ua
dc.description.abstract The article states that actual scientific literature contains no information on the further fate of the Bologna process in Europe. This impression is also amplified due to the lack of publication of joint documents reflecting the common vision of the Bologna process by the realized reforms, generalization of common problems and shortcomings, ways of their elimination, etc. This state of affairs increases the uncertainty of the situation and causes some concern for the German and European educational community, which is largely dissatisfied with the results of the transformations. The author of the article notes that this community points out to the success of structural reforms in the field of university education, but does not see any significant progress in improving the education and research quality that was proclaimed to create a single European educational space. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject суперечливість процесу глобалізації ua
dc.subject уніфікація і стандартизація діяльності вишів ua
dc.subject вихолощування змісту науки ua
dc.subject комерціалізація університетів ua
dc.subject ідея створення «інноваційного» університету ua
dc.subject contradictory globalization process ua
dc.subject unification and standardization of the activity of universities ua
dc.subject erosion of the science content ua
dc.subject commercialization of universities ua
dc.subject idea of creating an «innovative» university ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Болонський процес у німецьких університетах: актуальні проблеми й перспективи подальшого розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу