DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23946
Title: Компендіум основних понять: стислий виклад засад формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи
Authors: Грицько, В. В.
Keywords: правова підготовка
нормативно-правова компетентність вчителя початкової школи
професійно-правова діяльність учителя
освітні правовідносини
правовая подготовка
нормативно-правовая компетентность учителя начальной школы
профессионально-правовая деятельность учителя
образовательные правоотношения
law training
normative and legal competence of teacher of primary school
professional and law activity of teacher
educational legal relations
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Грицько, В. В. Компендіум основних понять : стислий виклад засад формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи / В. В. Грицько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 61-64.
Abstract: У статті доведено необхідність формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Обґрунтовано поняття “нормативно-правова компетентність учителя початкової шко-ли” з педагогічної позиції. Виокремлено основні теоретико-методологічні підходи до проблеми визначення нормативно-пра-вової компетентності. Сформованість нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи забез-печує ефективну організацію власної педагогічної діяльності крізь призму норм права, правових теорій, цінностей, ідеалів, які надають можливість визначати адекватні моделі поведінки й ухвалювати рішення в різноманітних правових ситуаціях.
В статье доказана необходимость формирования нормативно-правовой компетентности будущих учителей на-чальной школы в педагогических колледжах. Обосновано понятие “нормативно-правовая компетентность учителя начальной школы” с педагогической позиции. Выделены основные теоретико-методологические подходы к проблеме определения нормативно-правовой компетентности. Сформированность нормативно-правовой компетентности бу-дущих учителей начальной школы обеспечивает эффективную организацию педагогической деятельности через при-зму норм права, правовых теорий, ценностей, идеалов, которые предоставляют возможность определять адекват-ные модели поведения и принимать решения в различных правовых ситуациях.
The article proves the necessity of formation of law and normative competence of future primary school teachers in pedagogical college. The concepts “normative-legal competence of primary school teacher” from pedagogical point of view are substantiated. Basic theoretical and methodological approaches to the problem of determination of normative and law competence are singled out. The formation of the normative-legal competence of future primary school teachers ensures the effective organization of their own pedagogical activities through the prism of the norms of law, legal theories, values, ideals that provide the opportunity to determine adequate behavior al models and make decisions in various legal situations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23946
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrytsko_V._V..pdf198.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.