Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Компендіум основних понять: стислий виклад засад формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Грицько, В. В.
dc.date.accessioned 2019-04-02T07:12:15Z
dc.date.available 2019-04-02T07:12:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Грицько, В. В. Компендіум основних понять : стислий виклад засад формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи / В. В. Грицько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 61-64. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23946
dc.description.abstract У статті доведено необхідність формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Обґрунтовано поняття “нормативно-правова компетентність учителя початкової шко-ли” з педагогічної позиції. Виокремлено основні теоретико-методологічні підходи до проблеми визначення нормативно-пра-вової компетентності. Сформованість нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи забез-печує ефективну організацію власної педагогічної діяльності крізь призму норм права, правових теорій, цінностей, ідеалів, які надають можливість визначати адекватні моделі поведінки й ухвалювати рішення в різноманітних правових ситуаціях. ua
dc.description.abstract В статье доказана необходимость формирования нормативно-правовой компетентности будущих учителей на-чальной школы в педагогических колледжах. Обосновано понятие “нормативно-правовая компетентность учителя начальной школы” с педагогической позиции. Выделены основные теоретико-методологические подходы к проблеме определения нормативно-правовой компетентности. Сформированность нормативно-правовой компетентности бу-дущих учителей начальной школы обеспечивает эффективную организацию педагогической деятельности через при-зму норм права, правовых теорий, ценностей, идеалов, которые предоставляют возможность определять адекват-ные модели поведения и принимать решения в различных правовых ситуациях. ua
dc.description.abstract The article proves the necessity of formation of law and normative competence of future primary school teachers in pedagogical college. The concepts “normative-legal competence of primary school teacher” from pedagogical point of view are substantiated. Basic theoretical and methodological approaches to the problem of determination of normative and law competence are singled out. The formation of the normative-legal competence of future primary school teachers ensures the effective organization of their own pedagogical activities through the prism of the norms of law, legal theories, values, ideals that provide the opportunity to determine adequate behavior al models and make decisions in various legal situations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject правова підготовка ua
dc.subject нормативно-правова компетентність вчителя початкової школи ua
dc.subject професійно-правова діяльність учителя ua
dc.subject освітні правовідносини ua
dc.subject правовая подготовка ua
dc.subject нормативно-правовая компетентность учителя начальной школы ua
dc.subject профессионально-правовая деятельность учителя ua
dc.subject образовательные правоотношения ua
dc.subject law training ua
dc.subject normative and legal competence of teacher of primary school ua
dc.subject professional and law activity of teacher ua
dc.subject educational legal relations ua
dc.subject.classification 378.011.3–051 ua
dc.title Компендіум основних понять: стислий виклад засад формування нормативно-правової компетентності майбутніх учителів початкової школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account