DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23924
Title: Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО
Authors: Нігаметзянова, К. Р.
Keywords: іноземна мова
курсант
фахівець
підхід
моделювання
репродуктивні вправи
рівень застосування знань
творчий рівень
foreign language
cadet
specialist
approach
modelling
productive exercises
level of application of knowledge
creative level
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Нігаметзянова, К. Р. Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО / К. Р. Нігаметзянова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 136-139.
Abstract: У статті йдеться про застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів, який передбачає врахування вихідного рівня знань та специфічного добору оптимальних методів, засобів, форм і при- йомів роботи. Доведено, що особистісно орієнтоване навчання у військовому закладі вищої освіти потребує корекції змісту освіти, форм і засобів її реалізації. Змістовий компонент навчального процесу має охоплювати все необхідне для формування і розвитку особистості курсантові, формування його професійних компетентностей. У вітчизняній практиці підготовки військових фахівців досі оптимальною формою організації навчального процесу вважають ко- лективні та групові заняття. Організація особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Такий підхід дає змогу застосовувати різнорівневі завдання та вправи, що сприяє формуванню свідомого засвоєння іноземної мови військовим фахівцем.
The article touches upon the points of using the learner-centered approach to teaching a foreign language the cadets, which presupposes taking into account the entry level of knowledge and the specific choice of the appropriate methods, means and forms of teaching. It is proved that personally oriented instruction in a military institution of higher education requires correction of the content of education, forms and means of its implementation. The content component of the educational process must cover everything the cadet needs to form and develop his personality, to form his professional competences. In the domestic practice of training military specialists, collective and group classes are still considered to be the optimal form of organization of the educational process. Organization of a person-oriented approach to learning a foreign language involves modeling life situations, the use of role games, a general solution to the problem on the basis of an analysis of circumstances and the relevant situation. Such an approach allows to use the split-level tasks and exercises, that encourage forming the conscious acquisition of a foreign language by a military man.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23924
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nihametzianova K. R..pdf194.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.