Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нігаметзянова, К. Р.
dc.date.accessioned 2019-03-29T12:17:01Z
dc.date.available 2019-03-29T12:17:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Нігаметзянова, К. Р. Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО / К. Р. Нігаметзянова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 136-139. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23924
dc.description.abstract У статті йдеться про застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів, який передбачає врахування вихідного рівня знань та специфічного добору оптимальних методів, засобів, форм і при- йомів роботи. Доведено, що особистісно орієнтоване навчання у військовому закладі вищої освіти потребує корекції змісту освіти, форм і засобів її реалізації. Змістовий компонент навчального процесу має охоплювати все необхідне для формування і розвитку особистості курсантові, формування його професійних компетентностей. У вітчизняній практиці підготовки військових фахівців досі оптимальною формою організації навчального процесу вважають ко- лективні та групові заняття. Організація особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Такий підхід дає змогу застосовувати різнорівневі завдання та вправи, що сприяє формуванню свідомого засвоєння іноземної мови військовим фахівцем. ua
dc.description.abstract The article touches upon the points of using the learner-centered approach to teaching a foreign language the cadets, which presupposes taking into account the entry level of knowledge and the specific choice of the appropriate methods, means and forms of teaching. It is proved that personally oriented instruction in a military institution of higher education requires correction of the content of education, forms and means of its implementation. The content component of the educational process must cover everything the cadet needs to form and develop his personality, to form his professional competences. In the domestic practice of training military specialists, collective and group classes are still considered to be the optimal form of organization of the educational process. Organization of a person-oriented approach to learning a foreign language involves modeling life situations, the use of role games, a general solution to the problem on the basis of an analysis of circumstances and the relevant situation. Such an approach allows to use the split-level tasks and exercises, that encourage forming the conscious acquisition of a foreign language by a military man. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject курсант ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject підхід ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject репродуктивні вправи ua
dc.subject рівень застосування знань ua
dc.subject творчий рівень ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject cadet ua
dc.subject specialist ua
dc.subject approach ua
dc.subject modelling ua
dc.subject productive exercises ua
dc.subject level of application of knowledge ua
dc.subject creative level ua
dc.subject.classification 378.041: 81.243 ua
dc.title Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу