DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23910
Title: Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія)
Other Titles: Innovative Approaches to Forming the Professional Self-conception of Practical Psychologist in the Conditions of Continuous Trade Education (After Direction Psycho Diagnostics Integrative Child-Youth Psychotherapy)
Authors: Католик, Г. В.
Keywords: Я-концепція
Я-образ
ідентичність
онтогенез
дитячо-юнацька психотерапія
безперервна професійна освіта
self-concept
self-image
identity
ontogeny
junior therapy
continuous professional education
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Католик, Г. В. Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія) / Г. В. Католик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 67-77.
Abstract: В статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Проаналізовано питання про відповідність психодинамічного напряму психотерапії вітчизняному менталітету. Обгрунтовано розроблену структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної психокорекційно-психотерапевтичної освіти з напрямку “Психодинамічної інтегративної дитячої та юнацької психокорекції та психотерапії”. Наголошено на потребі максимального приближення процесу навчання до вимог професійної практичної діяльності шляхом використання активних соціально-психологічних методів навчання. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти.
The article deals with different approaches to the formation of self-concept and invited the author’s model of self-concept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. Analyzed the issue of compliance psychodynamic psychotherapy national trend mentality. Structural integrative grounded three-dimensional model of postgraduate psychotherapy, psycho-education area “Psychodynamic Integrative Child and Youth correction and psychotherapy”. Emphasized the need to maximize the learning process approaching the requirements of professional practice through the use of active social psychological methods. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23910
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Katolyk.pdf595.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.