Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Католик, Г. В.
dc.date.accessioned 2019-03-29T08:49:16Z
dc.date.available 2019-03-29T08:49:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Католик, Г. В. Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія) / Г. В. Католик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 67-77. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23910
dc.description.abstract В статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Проаналізовано питання про відповідність психодинамічного напряму психотерапії вітчизняному менталітету. Обгрунтовано розроблену структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної психокорекційно-психотерапевтичної освіти з напрямку “Психодинамічної інтегративної дитячої та юнацької психокорекції та психотерапії”. Наголошено на потребі максимального приближення процесу навчання до вимог професійної практичної діяльності шляхом використання активних соціально-психологічних методів навчання. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти. ua
dc.description.abstract The article deals with different approaches to the formation of self-concept and invited the author’s model of self-concept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. Analyzed the issue of compliance psychodynamic psychotherapy national trend mentality. Structural integrative grounded three-dimensional model of postgraduate psychotherapy, psycho-education area “Psychodynamic Integrative Child and Youth correction and psychotherapy”. Emphasized the need to maximize the learning process approaching the requirements of professional practice through the use of active social psychological methods. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Я-концепція ua
dc.subject Я-образ ua
dc.subject ідентичність ua
dc.subject онтогенез ua
dc.subject дитячо-юнацька психотерапія ua
dc.subject безперервна професійна освіта ua
dc.subject self-concept ua
dc.subject self-image ua
dc.subject identity ua
dc.subject ontogeny ua
dc.subject junior therapy ua
dc.subject continuous professional education ua
dc.subject.classification 159.9 (075.8) ua
dc.title Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія) ua
dc.title.alternative Innovative Approaches to Forming the Professional Self-conception of Practical Psychologist in the Conditions of Continuous Trade Education (After Direction Psycho Diagnostics Integrative Child-Youth Psychotherapy) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу