У статті досліджується система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті.
Розвиток систем навчання науково-природничих дисциплін набуває стрімких темпів, що є наслідком стрімкого розви-
тку науки й техніки. Науково-природнича підготовка вчителів технологій забезпечує реалізацію наступності навчання
дисциплін природничого, технічного і фахового циклів, концепції неперервності педагогічної освіти та становить
основу навчального плану підготовки вчителів технологій у системі післядипломної освіти.
Навчання вчителя в системі післядипломної освіти є комплексом психолого-педагогічної, методичної, науково-при-
родничої, інформаційно-комунікаційної, практичної і соціально-гуманітарної підготовки. Сучасний викладач техно-
логій повинен постійно підвищувати свій науковий та професійний рівень, педагогічну майстерність, освоювати нові
педагогічні технології, використовувати інформаційні технології та їх можливості в навчально-виховному процесі.
The article deals with the system of science-natural training of technology teachers in postgraduate education. The development
of systems of teaching science and natural sciences acquires a rapid pace, which is the result of the rapid development
of science and technology. The natural science training of technology teachers ensures the continuity of teaching disciplines of
the natural, technical and professional cycles, the concept of continuity of pedagogical education, and forms the basis of the
curriculum for the training of technology teachers in the system of postgraduate education.
Teacher training in the system of post-graduate education is a complex of psycho-pedagogical, methodological, scientific-
natural, informational-communicative, practical and social-humanitarian training. A modern technology teacher must constantly
improve his scientific and professional level, pedagogical skills, develop new pedagogical technologies, use information
technologies and their opportunities in the educational process.