Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кашина, Г. С.
dc.date.accessioned 2019-03-25T14:19:26Z
dc.date.available 2019-03-25T14:19:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кашина, Г. С. Система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті / Г. С. Кашина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 69-73. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23855
dc.description.abstract У статті досліджується система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті. Розвиток систем навчання науково-природничих дисциплін набуває стрімких темпів, що є наслідком стрімкого розви- тку науки й техніки. Науково-природнича підготовка вчителів технологій забезпечує реалізацію наступності навчання дисциплін природничого, технічного і фахового циклів, концепції неперервності педагогічної освіти та становить основу навчального плану підготовки вчителів технологій у системі післядипломної освіти. Навчання вчителя в системі післядипломної освіти є комплексом психолого-педагогічної, методичної, науково-при- родничої, інформаційно-комунікаційної, практичної і соціально-гуманітарної підготовки. Сучасний викладач техно- логій повинен постійно підвищувати свій науковий та професійний рівень, педагогічну майстерність, освоювати нові педагогічні технології, використовувати інформаційні технології та їх можливості в навчально-виховному процесі. ua
dc.description.abstract The article deals with the system of science-natural training of technology teachers in postgraduate education. The development of systems of teaching science and natural sciences acquires a rapid pace, which is the result of the rapid development of science and technology. The natural science training of technology teachers ensures the continuity of teaching disciplines of the natural, technical and professional cycles, the concept of continuity of pedagogical education, and forms the basis of the curriculum for the training of technology teachers in the system of postgraduate education. Teacher training in the system of post-graduate education is a complex of psycho-pedagogical, methodological, scientific- natural, informational-communicative, practical and social-humanitarian training. A modern technology teacher must constantly improve his scientific and professional level, pedagogical skills, develop new pedagogical technologies, use information technologies and their opportunities in the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject науково-природнича підготовка ua
dc.subject вчителі трудового навчання ua
dc.subject вчителі технологій ua
dc.subject система післядипломної освіти ua
dc.subject scientific-natural training ua
dc.subject teachers of labor education ua
dc.subject technology teacher ua
dc.subject system of postgraduate education ua
dc.subject.classification 378.046.4 ua
dc.title Система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу