DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23775
Title: Народні ігри та забави у фізичному загартуванні молодших школярів різних етнографічних груп Прикарпатського краю
Authors: Воробей, Ганна Василівна
Keywords: гарт
фізичне загартування
народи i ігри
забави
етнографічні групи
педагогічнi умови
закалка
физическое закаливание
народные игры
развлечения
этнографические группы
педагогические условия
physical hardening
folk games and entertainments
ethnographical groups
pedagogical conditions
Issue Date: 1997
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова
Citation: Воробей, Ганна Василівна. Народні ігри та забави у фізичному загартуванні молодших школярів різних етнографічних груп Прикарпатського краю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Воробей Ганна Василівна ; [наук. керівник Дубогай Олександра Дмитрівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 18 с.
Abstract: Захищається система роботи з фізичного загартування, сукупність педагогічних умов та дидактико-методичне забезпечення навчально-виховного процесу з опорою на народні ігри та забави У дисертації розроблено структурно-логічну модель гарту, проведено класифікацію народних irop та забав на основі етнографічних, вікових та індивідуальних, психофізіологічних особливостей дітей, пропонуються шляхи впровадження ігрового матеріалу в сучасну систему фізичного виховання учнів через підвищення професійного рівня педагогічної громадськості та батьківського всеобучу. Основний зміст роботи викладено в 7 публікаціях.
В диссертации разработана структурно-логическая модель закалки, проведена классификация народных игр и развлечений на основе этнографических, возрастных, индивидуальных, психофи­зиологических особенностей детей, предлагаются пути внедрения игрового материала в современную систему физического воспитания учащихся путём повышение профессионального уровня педаго­гической общественности и родительского всеобуча. Основное содержание работы изложено в 7 публикациях.
The system of formation of physical hardening, total combi­ nation of pedagogical conditions and didactic-methodological providing in upbringing-educational process is upheld with the support of folk games and entertatinments. The structurally-logical model of physical hardening was elaborated in the thesis, the classification of folk games and entertainments was held on the basis of ethnographic, age, individual psycho-physiological peculiarities of children, the way of implementation of material into modern system of physical education of pupils which focuses on the improvement of professional level of pedagogic public and parents education is proposed. The main contest of work is published in 7 issues.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23775
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100310103.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.