Захищається система роботи з фізичного загартування, сукупність педагогічних умов та дидактико-методичне забезпечення
навчально-виховного процесу з опорою на народні ігри та забави
У дисертації розроблено структурно-логічну модель гарту,
проведено класифікацію народних irop та забав на основі етнографічних, вікових та індивідуальних, психофізіологічних особливостей дітей, пропонуються шляхи впровадження ігрового матеріалу в сучасну систему фізичного виховання учнів через підвищення професійного рівня педагогічної громадськості та батьківського всеобучу. Основний зміст роботи викладено в 7 публікаціях.
В диссертации разработана структурно-логическая модель
закалки, проведена классификация народных игр и развлечений на
основе этнографических, возрастных, индивидуальных, психофизиологических особенностей детей, предлагаются пути внедрения игрового материала в современную систему физического воспитания
учащихся путём повышение профессионального уровня педагогической общественности и родительского всеобуча. Основное содержание работы изложено в 7 публикациях.
The system of formation of physical hardening, total combi
nation of pedagogical conditions and didactic-methodological
providing in upbringing-educational process is upheld with the
support of folk games and entertatinments.
The structurally-logical model of physical hardening was
elaborated in the thesis, the classification of folk games and
entertainments was held on the basis of ethnographic, age,
individual psycho-physiological peculiarities of children, the
way of implementation of material into modern system of
physical education of pupils which focuses on the improvement
of professional level of pedagogic public and parents education
is proposed. The main contest of work is published in 7 issues.