Розглядаються аксіологічні підходи в підготовці студентів як створення системи відбору, трансляції і формування у майбутніх фахівців провідних цінностей гуманістичної спрямованості, роль вчителя у цій системі. Професійно-етична модель сучасного вчителя, будучи зразком відношення педагога до своєї професії, виконує функції педагогічного ідеалу (ціннісно-орієнтуючу, формуючу, регулятивну,
стимулюючу). Саме цим і визначається її роль у формуванні сучасного вчителя.
Рассматриваются подходы аксиологии в подготовке студентов как создание системы отбора, трансляции и формирования у будущих специалистов ведущих ценностей гуманистической направленности, роль учителя в этой системе. Профессионально–этическая модель современного учителя, будучи образцом отношения педагога к своей профессии, выполняет функции педагогического идеала (ценностно-ориентирующую, формирующую, регулятивную, стимулирующую). Именно этим и определяется ее роль в формировании современного учителя.
Approaches of axiology are examined in preparation ofstudents as creation of the system of selection, translationand forming for the future specialists of leading values ofhumanistic orientation, role of teacher in this system. TheProfessionally-ethic model of modern teacher, being thestandard of relation of teacher to the profession, executesthe functions of pedagogical ideal (valued-orienting, forming, stimulant). Exactly by it and her role isdetermined in forming of modern teacher.