Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаров, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2019-03-18T14:48:29Z
dc.date.available 2019-03-18T14:48:29Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Гончаров, В. І. Аксіологічна модель особи сучасного вчителя / В. І. Гончаров // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ВІР УАН, 2012. - Вип. 67 (12). - С. 539-548. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23668
dc.description.abstract Розглядаються аксіологічні підходи в підготовці студентів як створення системи відбору, трансляції і формування у майбутніх фахівців провідних цінностей гуманістичної спрямованості, роль вчителя у цій системі. Професійно-етична модель сучасного вчителя, будучи зразком відношення педагога до своєї професії, виконує функції педагогічного ідеалу (ціннісно-орієнтуючу, формуючу, регулятивну, стимулюючу). Саме цим і визначається її роль у формуванні сучасного вчителя. ua
dc.description.abstract Рассматриваются подходы аксиологии в подготовке студентов как создание системы отбора, трансляции и формирования у будущих специалистов ведущих ценностей гуманистической направленности, роль учителя в этой системе. Профессионально–этическая модель современного учителя, будучи образцом отношения педагога к своей профессии, выполняет функции педагогического идеала (ценностно-ориентирующую, формирующую, регулятивную, стимулирующую). Именно этим и определяется ее роль в формировании современного учителя. ua
dc.description.abstract Approaches of axiology are examined in preparation ofstudents as creation of the system of selection, translationand forming for the future specialists of leading values ofhumanistic orientation, role of teacher in this system. TheProfessionally-ethic model of modern teacher, being thestandard of relation of teacher to the profession, executesthe functions of pedagogical ideal (valued-orienting, forming, stimulant). Exactly by it and her role isdetermined in forming of modern teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ВІР УАН ua
dc.subject аксіологічна модель ua
dc.subject сучасний вчитель ua
dc.subject студент ua
dc.subject педагогічний ідеал ua
dc.subject модель аксиологии ua
dc.subject современный учитель ua
dc.subject студент ua
dc.subject педагогический идеал ua
dc.subject model of axiology ua
dc.subject modern teacher ua
dc.subject student ua
dc.subject pedagogical ideal ua
dc.subject.classification 1(122/129) ua
dc.title Аксіологічна модель особи сучасного вчителя ua
dc.title.alternative Аксиологическая модель личности современного учителя ua
dc.title.alternative Model of axiology of face of modern teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу