DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 60 (том 1) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23615
Title: Теоретичні аспекти сучасної інтеркультурної освіти
Authors: Леснянська-Дощак, А. С.
Keywords: інтеркультурний
мультикультурний
педагогіка
освіта
виховання
культура
підхід
особистість
intercultural
multicultural
pedagogy
education
culture
approach
personality
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Леснянська-Дощак, А. С. Теоретичні аспекти сучасної інтеркультурної освіти / А. С. Леснянська-Дощак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 232-236.
Abstract: У статті проаналізовано шляхи та механізми розвитку інтеркультурної педагогіки. Зосереджено увагу на з’ясуванні подібностей і відмінностей між складовими інтеркультурної педагогіки. Констатовано плюралістичну спрямованість та культурну різноманітність людських спільнот сучасного світу. Звернено увагу на відмінності між такими термінами як «мультикультурний», «міжкультурний» та «інтеркультурний» та звернено увагу на різноманітних підходах до їх аналізу. З’ясовано суть інтеркультурної педагогіки, що полягає у нерозривному зв’язку освіти та культури сьогоденного суспільства. Доведено, що толерантне сприйняття національних культур у полікультурному середовищі є важливим фактором формування сучасного культурно-історичного розуміння світу.
The article analyzes the ways and techniques of the development of intercultural pedagogy. The focus is on clarifying the similarities and differences between the components of intercultural pedagogy. The pluralistic orientation and cultural diversity of the human communities of the modern world have been emphasized. The attention has been drawn to the differences between such terms as "multicultural" and "intercultural" as well as to the various approaches to their analysis. The essence of intercultural pedagogy which consists in the close connection between the education and the culture of the present society has also been found out. It has been proved that tolerant perception of national cultures in the multicultural environment is an important factor in the formation of a present cultural-historical understanding of the world.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23615
Appears in Collections:Випуск 60 (том 1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lesnianska-Doshchak A. S..pdf189.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.