Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Леснянська-Дощак, А. С.
dc.date.accessioned 2019-03-13T11:16:27Z
dc.date.available 2019-03-13T11:16:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Леснянська-Дощак, А. С. Теоретичні аспекти сучасної інтеркультурної освіти / А. С. Леснянська-Дощак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 232-236. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23615
dc.description.abstract У статті проаналізовано шляхи та механізми розвитку інтеркультурної педагогіки. Зосереджено увагу на з’ясуванні подібностей і відмінностей між складовими інтеркультурної педагогіки. Констатовано плюралістичну спрямованість та культурну різноманітність людських спільнот сучасного світу. Звернено увагу на відмінності між такими термінами як «мультикультурний», «міжкультурний» та «інтеркультурний» та звернено увагу на різноманітних підходах до їх аналізу. З’ясовано суть інтеркультурної педагогіки, що полягає у нерозривному зв’язку освіти та культури сьогоденного суспільства. Доведено, що толерантне сприйняття національних культур у полікультурному середовищі є важливим фактором формування сучасного культурно-історичного розуміння світу. ua
dc.description.abstract The article analyzes the ways and techniques of the development of intercultural pedagogy. The focus is on clarifying the similarities and differences between the components of intercultural pedagogy. The pluralistic orientation and cultural diversity of the human communities of the modern world have been emphasized. The attention has been drawn to the differences between such terms as "multicultural" and "intercultural" as well as to the various approaches to their analysis. The essence of intercultural pedagogy which consists in the close connection between the education and the culture of the present society has also been found out. It has been proved that tolerant perception of national cultures in the multicultural environment is an important factor in the formation of a present cultural-historical understanding of the world. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеркультурний ua
dc.subject мультикультурний ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject освіта ua
dc.subject виховання ua
dc.subject культура ua
dc.subject підхід ua
dc.subject особистість ua
dc.subject intercultural ua
dc.subject multicultural ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject education ua
dc.subject culture ua
dc.subject approach ua
dc.subject personality ua
dc.subject.classification 37.013.3 ua
dc.title Теоретичні аспекти сучасної інтеркультурної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу