DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23555
Title: Організація експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров'язбереження у майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції
Authors: Шукатка, О. В.
Keywords: експериментальне дослідження
бакалаври природничих спеціальностей
етап
студенти
здоров’язбереження
экспериментальное исследование
бакалавры естественных специальностей
этап
студенты
сохранение здоровья
experimental study
bachelors of natural specialities
stage
students
health saving
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шукатка, О. В. Організація експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров'язбереження у майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції / О. В. Шукатка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 250-254.
Abstract: У статті висвітлено основні організаційні віхи проведення експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції. Встановлено, що процедура проведення педагогічного експерименту передбачає наявність організаційно-технічних аспектів. Основними з них є чітке дотримання принципів організації дослідно-експериментальної роботи. Визначено низку принципів організації анонсованого дослідження. Підсумовано, що для досягнення мети – дослідження теорії та практики формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції – визначено чотири етапи науково-теоретичного пошуку та педагогічно-практичного експериментального дослідження (пошуковий, діагностичний, виконавчий, підсумково-корегувальний). Охарактеризовано основні віхи кожного з етапів дослідження.
В статье отражены основные организационные вехи проведения экспериментального исследования по формированию индивидуальных стратегий по сохранению здоровья у будущих бакалавров естественных специальностей в университетах на основе междисциплинарной интеграции. Установлено, что процедура проведения педагогического эксперимента предполагает наличие организационно-технических аспектов, основными из которых является четкое соблюдение принципов организации опытно-экспериментальной работы. Определен ряд принципов организации анонсированного исследования. Подытожено, что для достижения цели – исследования теории и практики формирования индивидуальных стратегий по сохранению здоровья у будущих бакалавров естественных специальностей в университетах на основе междисциплинарной интеграции – определены четыре этапа (поисковый, диагностический, исполнительный, итоговый-корректирующий) научно-теоретического поиска и педагогично-практического экспериментального исследования. Охарактеризованы основные вехи каждого из этапов исследования.
The article deals with the main moments organization of experimental research realization from forming individual health saving strategies for future bachelors of natural specialities at universities on the interdisciplinary integration basis. It has been determined that the procedure of pedagogical experiment realization involves organizational and technical aspects. The main ones are strict observance of organizations’principles of the experimental work. Set of organizations’ principles of the announced research are also determined. Was generalized, that to achieve the aim – the research of theory and practice for formation of individual health saving strategies for future bachelors of natural specialities at universities on the interdisciplinary integration basis – four stages of scientifical and theoretical search, pedagogical and practical experiment (searching, diagnostic, executive, final-correctional) have been defined. The main every stages’ positions of research were characterized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23555
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shukatka.pdf347.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.