Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров'язбереження у майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шукатка, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-11T11:07:54Z
dc.date.available 2019-03-11T11:07:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шукатка, О. В. Організація експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров'язбереження у майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції / О. В. Шукатка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 250-254. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23555
dc.description.abstract У статті висвітлено основні організаційні віхи проведення експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції. Встановлено, що процедура проведення педагогічного експерименту передбачає наявність організаційно-технічних аспектів. Основними з них є чітке дотримання принципів організації дослідно-експериментальної роботи. Визначено низку принципів організації анонсованого дослідження. Підсумовано, що для досягнення мети – дослідження теорії та практики формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції – визначено чотири етапи науково-теоретичного пошуку та педагогічно-практичного експериментального дослідження (пошуковий, діагностичний, виконавчий, підсумково-корегувальний). Охарактеризовано основні віхи кожного з етапів дослідження. ua
dc.description.abstract В статье отражены основные организационные вехи проведения экспериментального исследования по формированию индивидуальных стратегий по сохранению здоровья у будущих бакалавров естественных специальностей в университетах на основе междисциплинарной интеграции. Установлено, что процедура проведения педагогического эксперимента предполагает наличие организационно-технических аспектов, основными из которых является четкое соблюдение принципов организации опытно-экспериментальной работы. Определен ряд принципов организации анонсированного исследования. Подытожено, что для достижения цели – исследования теории и практики формирования индивидуальных стратегий по сохранению здоровья у будущих бакалавров естественных специальностей в университетах на основе междисциплинарной интеграции – определены четыре этапа (поисковый, диагностический, исполнительный, итоговый-корректирующий) научно-теоретического поиска и педагогично-практического экспериментального исследования. Охарактеризованы основные вехи каждого из этапов исследования. ua
dc.description.abstract The article deals with the main moments organization of experimental research realization from forming individual health saving strategies for future bachelors of natural specialities at universities on the interdisciplinary integration basis. It has been determined that the procedure of pedagogical experiment realization involves organizational and technical aspects. The main ones are strict observance of organizations’principles of the experimental work. Set of organizations’ principles of the announced research are also determined. Was generalized, that to achieve the aim – the research of theory and practice for formation of individual health saving strategies for future bachelors of natural specialities at universities on the interdisciplinary integration basis – four stages of scientifical and theoretical search, pedagogical and practical experiment (searching, diagnostic, executive, final-correctional) have been defined. The main every stages’ positions of research were characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject експериментальне дослідження ua
dc.subject бакалаври природничих спеціальностей ua
dc.subject етап ua
dc.subject студенти ua
dc.subject здоров’язбереження ua
dc.subject экспериментальное исследование ua
dc.subject бакалавры естественных специальностей ua
dc.subject этап ua
dc.subject студенты ua
dc.subject сохранение здоровья ua
dc.subject experimental study ua
dc.subject bachelors of natural specialities ua
dc.subject stage ua
dc.subject students ua
dc.subject health saving ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Організація експериментального дослідження з формування індивідуальних стратегій здоров'язбереження у майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах на засадах міждисциплінарної інтеграції ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу