DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 22 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23301
Title: Рівень післядипломної освіти учителя-дефектолога: історія, сучасний стан
Authors: Гладуш, В. А.
Keywords: післядипломна освіта
дефектологи
професіограма
последипломное образование
профессиограмма
post-graduate education
defectology staff
professiogrames
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гладуш, В. А. Рівень післядипломної освіти учителя-дефектолога: історія, сучасний стан / В. А. Гладуш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 26-30.
Abstract: Висвітлено вимоги до професійної підготовки вчителя-дефектолога, рівня його післядипломної освіти у різні історичні періоди. Зроблено порівняльний аналіз змісту сучасної післядипломної освіти дефектологів і вимог існуючих професіограм.
Освещено требования к профессиональной подготовке учителя-дефектолога, уровня его последипломного образования в разные исторические периоды. Сделан сравнительный анализ содержания современного последипломного образования дефектологов и требований существующих профессиограм.
It’s considered the requirements for professional training of teacher in defectology, his level of post-graduate education in different historical periods. It’s made a comparative analyses of the nature of post-graduate education of defectology staff and the requirements of existing professiogrames.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23301
Appears in Collections:Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hladush.pdf396.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.