DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23251
Title: Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку
Authors: Кузнецова, М. С.
Keywords: діти з порушеним інтелектом
уроки географії
уява
дети с нарушением интеллекта
уроки географии
воображение
mentally handicapped children
lessons geography
the process of imagination
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузнецова, М. С. Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку / М. С. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 392-394.
Abstract: Стаття присвячена проблемі активізації та розвитку процесу уяви у корекційно-навчальній роботі на уроках географії. Зміст статті ґрунтується на теоретичному аналізі науково-практичної літератури з питань викладення географічного матеріалу у допоміжній школі.
Статья посвящена проблеме активизации и развития процесса воображения в коррекционно-обучающей работе на уроках географии. Содержание статьи основано на теоретическом анализе научно-практической литературы по вопросам изложения географического материала во вспомогательной школе.
The Article focuses on the problem of activation and development of the process of imagination on lessons geography. The contents of the article is founded on theoretical analysis of the scientifically-practical literature on problem of the teaching of the geographical material in auxiliary school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23251
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova.pdf297.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.