DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23240
Title: Психологічні особливості мнемічної діяльності у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ
Authors: Гріньова, О. М.
Keywords: мнемічна діяльність
пам’ять
порушення
загальне недорозвинення мовлення
дошкільний вік
мнемическая деятельность
память
нарушение
общее недоразвитие речи
дошкольный возраст
mnemonics activity
memory
dissability
general speech dissability
preschool age
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гріньова, О. М. Психологічні особливості мнемічної діяльності у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ / О. М. Гріньова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 351-356.
Abstract: У статті вивчаються проблеми мнемічної діяльності дітей з вадами мовлення. Представлено результати теоретичного аналізу й експериментального дослідження особливостей становлення мнемічної діяльності у старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення.
В статье изучаются проблемы мнемической деятельности детей с нарушениями речи. Представлены результаты теоретического анализа и экспериментального исследования мнемической деятельности у старших дошкольников с общим недоразвитием речи.
The problems of preschool children mnemonics activity’s are researched in the article. The results of theoretic analysis and experimental investigation of mnemonics activity’s of elder preschool children with general speech dissability are represented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23240
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrinova.pdf327.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.