Стаття присвячена недослідженій проблемі у сурдопедагогіці, а саме сенсорному вихованню дошкільників з вадами слуху. Автор пропонує реалізацію знаково-символічного підходу на основі закономірностей і структури сприймання та маніпулятивної діяльності. На основі ознайомлення з природою представлений шлях реалізації сенсорного виховання.
Статья посвящена неисследованной проблеме в сурдопедагогике, а именно сенсорному воспитанию дошкольников с недостатками слуха. Автор предлагает реализацию знаково-символического подхода на основе закономерностей и структуры восприятия и манипулятивной деятельности. На основе ознакомления с природой представлен путь реализации сенсорного воспитания.
The article is devoted an unexplored problem in surdopedagogici, namely to sensory education of under-fives flawy ear. An author offers realization sign-symbolic to approach on the basis of conformities to law and structure of perception and manipulyativnoy activity. On the basis of acquaintance with nature there is the presented way of realization of sensory education.