DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23161
Title: Діагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта”
Authors: Княжева, І. А.
Keywords: методична культура
рівні розвитку
діагностика
майбутні вихователі
дошкільна освіта
methodical culture
development levels
diagnostics
future teachers
preschool education
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Княжева, І. А. Діагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта” / І. А. Княжева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 146-150.
Abstract: У статті розглядається проблема діагностики рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта”, обґрунтовується вибір відповідного діагностичного інструментарію.
In the given article an author had examined the problem of diagnostics of development levels of future teachers methodical culture of <<preschool education>> speciality, and the choice of the proper diagnostic tool was grounded.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23161
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kniazheva I.A..pdf312.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.