DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23075
Title: Вивчення полісенсорних можливостей старших дошкільників із заїканням
Authors: Кондратенко, В. О.
Журавльова, Л. С.
Keywords: діти старшого дошкільного віку
невротична та неврозоподібна форми заїкання
темпо-ритмічна діяльність
сенсорні аналізатори
дети старшего дошкольного возраста
невротическая и неврозоподобная форма заикания
темпо-ритмическая деятельность
сенсорные анализаторы
senior preschoolers
clinical (neurosis) forms of stammer
tempo-rhythmic activity
sensory analyzers
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кондратенко, В. О. Вивчення полісенсорних можливостей старших дошкільників із заїканням / В. О. Кондратенко, Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 124-128.
Abstract: У статті представлено результати дослідження музично-сенсорних можливостей дітей, які заїкаються з урахуванням полісенсорної основи (роботи мовнорухового, слухового, зорового та кінестетичного аналізаторів). Виявлено передумови для розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами музично-дидактичних ігор, потенціал яких у практиці застосовувався недостатньо.
В статье представлены результаты исследования музыкально- сенсорных возможностей заикающихся детей с учетом полисенсорной основы (работы речедвигательного, слухового, зрительного и кинестетического анализаторов). Обнаружены предпосылки для развития устной речи детей старшего дошкольного возраста с заиканием средствами музыкально-дидактических игр, потенциал которых в практике применялся недостаточно.
The article the results of research of muzykal'no-sensory abilities of stammering children are presented taking into account polisensornoy basis (work of auditory, visual and kinesteticheskogo analyzers). The main results of establishing stage of research for speech level determination for stuttering children are given in the article. Some preconditions for speech development of stammering children with the help of musical-didactic facilities are explored such as.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23075
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondratenko_Zhuravlova.pdf517.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.