DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22985
Title: Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності
Authors: Шевнюк, Олена Леонідівна
Keywords: культурологічна освіта
професійна підготовка майбутнього вичтеля
вчитель як суб'єкт культури
суб'єктний підхід в освіті
Issue Date: 2002
Publisher: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175
Abstract: У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22985
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vchitel.pdfСтаття211.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.