DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/229
Title: Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти
Authors: Козир, Алла Володимирівна
Keywords: багаторівнева освіта
акмеологічне самостановлення
керівник хору
технологія формування професійної майстерності вчителя музики.
bagatorivneva [multilevel] education
acmeologichne samostanovlennya
chorus conductor
technology of forming of professional trade of music master
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Козир, Алла Володимирівна. Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02, 13.00.04 / А. В. Козир ; наук. консультант Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 43 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вивченню проблеми формування професійної майстерності вчителів музики у системі багаторівневої освіти. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування професійної майстерності вчителів музики, розкрито сутність та проаналізовано концептуальні підходи до формування означеного феномена. Виокремлено принципи формування професійної майстерності вчителів музики, визначено педагогічні умови їх реалізації. Розкрито взаємозв’язок загальнопедагогічного та фахового в теорії та практиці професійної майстерності вчителів музики. Розроблена авторська концептуальна модель формування професійної майстерності майбутніх учителів музики в системі підготовки бакалаврів та магістрантів, котра містить чотири взаємопов’язані блоки, а саме: адаптаційно-спрямовуючий, верифікаційно-компетентнісний, експертно-оцінний, акмеологічно-прогностичний. У дисертації розроблена цілісна організаційно-методична система формування професійної майстерності вчителів музики у поєднанні мотиваційного, компетентнісного, критично-рефлексивного, креативного, діяльнісно-вольового компонентів. Згідно з виробленим критеріальним апаратом в експериментальній роботі здійснено діагностування означених компонентів, проаналізовано їх результати. На формувальному етапі експерименту реалізовано організаційно-методичну систему формування професійної майстерності вчителів музики, зорієнтовану на досягнення визначених її рівнів, що передбачало впровадження поетапної методики формування означеного феномена, а саме: проблемно-пізнавального, практичної трансформації набутих знань, проективно-творчого етапів.
Dissertation is devoted to the study of problem of forming of professional trade of music masters in the system of bagatorivnevoi education. The theoretical-methodological bases of forming of professional trade of music masters are reflected, exposed essence and analyzed conceptual approaches to forming of the noted phenomenon. Principles of forming of professional trade of music masters are selected, the pedagogical terms of their realization are certain. Intercommunication of zagalnopedagogichnogo is exposed and professional in a theory and practice of professional trade of music masters. Developed author conceptual model of forming of professional trade of future music masters in the system of preparation of bachelors and master’s degrees, which contains four vzaemopov’yazani blocks, namely: adaptation-sending, werificatiоn-system, ecspertno-otsinniy, acmeologichno-prognostichniy. In dissertation there is the developed integral semantic-structural system of forming of professional trade of music masters in combination of motivational, competentnisnogo, critichno-reflecsivnogo, creativnogo, activitо-volitional components. Pursuant to the produced criterion vehicle the diagnostics of the noted components is carried out in experimental work, their results are analysed. On the forming stage of experiment the organizational-methodical system of forming of professional trade of music masters, orientated on achievement of certain its levels, is realized, that foresaw introduction of poetapnoi method of forming of the noted phenomenon, namely: problem-cognitive, practical transformation of the acquired knowledges, prоektion-creative stages.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/229
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozyr.pdf427.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.