DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/228
Title: Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя
Authors: Акусок, Алла Миколаївна
Keywords: загальнопедагогічна підготовка
зміст загальнопедагогічної підготовки
принципи
підходи до формування змісту загальнопедагогічної підготовки
готовність до педагогічної діяльності
педагогічна компетентність
the content of education
the content of pedagogical education
general and pedagogical training
the content of general and pedagogical training
principles
approaches to content forming of general and pedagogical training
readiness for pedagogical activity
pedagogical competence
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Акусок, Алла Миколаївна. Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / А. М. Акусок ; наук. керівник Л. П. Вовк ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 21 с.
Abstract: Вперше науково обгрунтовано теоретичні засади формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ України. Визначено рівні сформованості професійних знань, умінь і навичок у співвідношенні з характеристикою особистості вчителя. Розкрито сутність таких понять, як "зміст освіти", "зміст професійної освіти", "педагогічна освіта", "загальнопедагогічна підготовка", "зміст загальнопедагогічної підготовки". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вчителя до педагогічної діяльності: мотиваційно-ціннісний, комунікативно-інформаційний, операційно-діяльнісний, креативний і рефлексивний. Удосконалено положення структурно-функціонального й управлінсько-технологічного підходів до визначення педагогічної діяльності, а також антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, культурологічного й особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів до обгрунтування теоретичних засад формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя.
The dissertation is the theoretical investigation of theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The essence, the structure and the special character of content forming in modern socio-cultural conditions are determined in the dissertation on the basis of scientific and methodic literature analysis on the problem of content forming of general and pedagogical teacher training. The essence of the concepts "the content of education", "the content of professional education", "pedagogical education", "general and pedagogical training", "the content of general and pedagogical training" is determined as grounding theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The expediency of using personally oriented, cultural, anthropological, actional, axiological, acmeological approaches in the process of content forming of future teacher's general and pedagogical training is determined and theoretically grounded.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/228
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akusok.pdf302.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.