DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22661
Title: Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів
Other Titles: Criteria of evaluation of informatics competence of future teachers
Authors: Тихонова, Т. В.
Keywords: інформатична компетентність
критерії оцінювання
методика продуктивно-технологічного навчання
інформатичний освітній продукт
informatics competence
assessment criteria
the methodics of the productive-technological training
informatics educational product
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Тихонова, Т. В. Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів / Т. В. Тихонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 286-293.
Abstract: Формалізація побудови освітніх програм вищої освіти на основі компетентнісного підходу вимагає розробки формальної технології щодо діагностики результатів навчання. У зв’язку с цим, проблема визначення критеріїв професійної компетентності фахівця є досить актуальною. Автор статті пропонує оцінювати рівень сформованості інформатичної компетентності майбутнього вчителя за функціональними комплексними критеріями, які дозволяють оцінити рівень інформаційно- комунікаційної компетентності як ключової (здатність учителя розв’язувати інформаційні проблеми) та інформаційно-технологічної компетентності як предметної (здатність учителя створювати інформатичні освітні продукти).
The formalization of the construction of educational programs in higher education on the basis of competence-based approach requires the development of formal techniques for the diagnosis of learning results. In this regard, the problem of determining the criteria of professional competence is very important. The author proposes to evaluate the level of formation of the future teacher’s informatics competencies using functional complex criteria. These criteria allow to assess the level of informational-communicational competence as a key competence (the ability of teachers to solve information problems), and informationaltechnological competence as a special competence (the ability of teachers to create educational informatics products).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22661
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tykhonova.pdf395.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.