Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тихонова, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-01-15T14:10:27Z
dc.date.available 2019-01-15T14:10:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тихонова, Т. В. Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів / Т. В. Тихонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 286-293. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22661
dc.description.abstract Формалізація побудови освітніх програм вищої освіти на основі компетентнісного підходу вимагає розробки формальної технології щодо діагностики результатів навчання. У зв’язку с цим, проблема визначення критеріїв професійної компетентності фахівця є досить актуальною. Автор статті пропонує оцінювати рівень сформованості інформатичної компетентності майбутнього вчителя за функціональними комплексними критеріями, які дозволяють оцінити рівень інформаційно- комунікаційної компетентності як ключової (здатність учителя розв’язувати інформаційні проблеми) та інформаційно-технологічної компетентності як предметної (здатність учителя створювати інформатичні освітні продукти). ua
dc.description.abstract The formalization of the construction of educational programs in higher education on the basis of competence-based approach requires the development of formal techniques for the diagnosis of learning results. In this regard, the problem of determining the criteria of professional competence is very important. The author proposes to evaluate the level of formation of the future teacher’s informatics competencies using functional complex criteria. These criteria allow to assess the level of informational-communicational competence as a key competence (the ability of teachers to solve information problems), and informationaltechnological competence as a special competence (the ability of teachers to create educational informatics products). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформатична компетентність ua
dc.subject критерії оцінювання ua
dc.subject методика продуктивно-технологічного навчання ua
dc.subject інформатичний освітній продукт ua
dc.subject informatics competence ua
dc.subject assessment criteria ua
dc.subject the methodics of the productive-technological training ua
dc.subject informatics educational product ua
dc.subject.classification 371.134 ua
dc.title Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів ua
dc.title.alternative Criteria of evaluation of informatics competence of future teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу