Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матяшова, Д. В.
dc.date.accessioned 2019-01-04T09:16:28Z
dc.date.available 2019-01-04T09:16:28Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Матяшова, Д. В. Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання / Д. В. Матяшова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 101-107. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22463
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку педагогічної науки та вищої освіти важливого значення набуває проблема обґрунтування сутності компетентнісного підходу в освіті. Компетентнісний підхід в освіті є предметом дослідження відомих науковців, які розкривають сутність компетентнісного підходу в освіті, висвітлюють проблему формування кампетентностей у майбутніх фахівців. Значення цієї проблеми зумовлене змінами, що сталися в системі вищої освіти, де взято курс на гуманізацію і демократизацію, на формування особистості як найвищої цінності суспільства, на її соціалізацію. У поданій статті розкрито структуру компетентностей в системі вищої освіти. Висвітлені основні теоретичні аспекти шляхів формування компетентностей у студентів педагогічних університетів. Розглянуто структуру ключових компетентностей і структуру ключових компетенцій необхідних для професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання. Виходячи з основних груп компетентностей, удосконалено компетенції студентів педагогічних університетів які зазначені у сучасних навчальних планах. ua
dc.description.abstract At the present stage of development of pedagogical science and higher education important to the problem of the justification of the essence of the competence approach in education. The competence approach in education is the concern of well-known scholars, reveal the essence of the competence approach in education, highlighting the problem of formation of kompetentnosti of future specialists. The value of this problem is due to changes in the system of higher education where a course on the humanization and democratization on the formation of personality as the Supreme value of society, its socialization. In this article the author reveals the structure of competences in higher education. The basic theoretical aspects of ways of formation of competences at students of pedagogical universities. The structure of key competences and structure of the key competences necessary for professional activity of future teachers of labour training. Based on the main groups of competences, improved competence of students of pedagogical universities listed in modern curricula. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject надпредметні компетентності ua
dc.subject загальнопредметні компетентності ua
dc.subject предметні компетентності ua
dc.subject ключові компетентності ua
dc.subject ключові компетенції ua
dc.subject аbove subject competence ua
dc.subject all competence ua
dc.subject subject competence ua
dc.subject key competencies ua
dc.subject core competencies ua
dc.subject.classification 378.027.7 ua
dc.title Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу