DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19168
Title: Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності
Authors: Короткова, Раїса Іванівна
Кірмуц, Євген Олегович
Keywords: професіоналізм
критерії професіоналізму
компетентність
базові характеристики компетентності
ключові компетентності
професійна компетентність
показники професійної компетентності
професійно-педагогічна компетентність
комунікативна компетентність
соціальний педагог
соціальний працівник
professionncealism
criteria of professionalism
compete
competence basic characteristics
key competence
professional competence
professional competence indicators
professional pedagogical competence
communicative competence
social educator
social worker
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Короткова, Р. І. Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності / Р. І. Короткова, Є. О. Кірмуц // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 42-48.
Abstract: У статті розглянуто поняття «компетентності» в аспекті соціально-педагогічної роботи; визначено поняття «професійна компетентність» і охарактеризовано ключові складові професійності майбутніх фахівців соціальної сфери: соціального педагога та соціального працівника. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної діяльності вагомим є соціально-педагогічна компетентність як показник професійності. Відповідно до ключових і базових складових соціально-педагогічної компетенції основною складовою є комунікативна компетентність, яка є показником сформованості професійної складової «Я-концепції» та готовності до професійної діяльності.
Professional communicative competence as an indicator of readiness for professional socio-pedagogical activities.The article views the term «competence» in aspect of social and educational work; it defines the term «professional competence» and characterizes key components of professionalism of future specialists of social sphere: a social educator and a social worker. It determines that social and pedagogical competence, as an indicator of professionalism, is very important for the successful social and educational activities. According to key and basic components of socio-pedagogical competence, the communicative competence is the main component, which is an indicator of formation of professional component «self-concept» and readiness for professional activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19168
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korotkova.pdf312.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.