DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 54 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22463
Title: Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання
Authors: Матяшова, Д. В.
Keywords: надпредметні компетентності
загальнопредметні компетентності
предметні компетентності
ключові компетентності
ключові компетенції
аbove subject competence
all competence
subject competence
key competencies
core competencies
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Матяшова, Д. В. Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання / Д. В. Матяшова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 101-107.
Abstract: На сучасному етапі розвитку педагогічної науки та вищої освіти важливого значення набуває проблема обґрунтування сутності компетентнісного підходу в освіті. Компетентнісний підхід в освіті є предметом дослідження відомих науковців, які розкривають сутність компетентнісного підходу в освіті, висвітлюють проблему формування кампетентностей у майбутніх фахівців. Значення цієї проблеми зумовлене змінами, що сталися в системі вищої освіти, де взято курс на гуманізацію і демократизацію, на формування особистості як найвищої цінності суспільства, на її соціалізацію. У поданій статті розкрито структуру компетентностей в системі вищої освіти. Висвітлені основні теоретичні аспекти шляхів формування компетентностей у студентів педагогічних університетів. Розглянуто структуру ключових компетентностей і структуру ключових компетенцій необхідних для професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання. Виходячи з основних груп компетентностей, удосконалено компетенції студентів педагогічних університетів які зазначені у сучасних навчальних планах.
At the present stage of development of pedagogical science and higher education important to the problem of the justification of the essence of the competence approach in education. The competence approach in education is the concern of well-known scholars, reveal the essence of the competence approach in education, highlighting the problem of formation of kompetentnosti of future specialists. The value of this problem is due to changes in the system of higher education where a course on the humanization and democratization on the formation of personality as the Supreme value of society, its socialization. In this article the author reveals the structure of competences in higher education. The basic theoretical aspects of ways of formation of competences at students of pedagogical universities. The structure of key competences and structure of the key competences necessary for professional activity of future teachers of labour training. Based on the main groups of competences, improved competence of students of pedagogical universities listed in modern curricula.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22463
Appears in Collections:Випуск 54

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matasova D. V..pdf250.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.