Робота присвячена виявленню внутрішніх і зовнішніх психолого-педагогічних
умов стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників.
Дисертація містить теоритичне й експериментальне дослідження проблеми
соціально-комунікативної активності в старшому шкільному віці. На основі матеріалів
обстеження старшокласників Київської, Полтавської, Донецької, Запорізької,
Волинської областей України визначено структуру, функції та рівні соціально-
комунікативної активності старшокласників як системоутворювальної інших видів,
зокрема навчально-пізнавальної, громадсько-корисної, предметно-перетворювальної
та фізично-оздоровчої; виявлено психолого-педагогічні засоби та умови и
стимулювання в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи.
Практична реалізація результатів міститься у змістовному визначенні трьох рівнів соціально-комунікативної активності, процедурі її діагностики та практичних
рекомендаціях щодо її стимулювання.
Работа посвящена вьіявлению внутренних и внешних психолого-педагогических
условий стимулирования социально-коммуникативной активности старшеклассников
Дисертация содержит теоретические и експериментальньїе исследования
старшоклассников Киевской, Полтавской, Донецкой, Запорожской, Вольїнской
областей Украиньї, определено структуру, функции и уровни социально-
коммуникативной активности старшеклассников как системообразующее других видов
в частности учебно-познавательной, общественно-полезной, предметно-
преобразующей и физически-оздоровительной; вьіявлено психолого-педагогические
средства и условия ее стимулирования в ходе учебно-воспитательного процесса
общеобразовательной школьї. Практическая реализация результатов отражена в
содержательном определении трех уровней социально-коммуникативной акгивности
процедуре ее диагностики и практических рекомендациях по ее стимулированию.
The work is devoted to revealing of internal and external psychology and pedagogical
conditions of stimulation of social-communicative activity of elder pupils
The dissertation contains theoretical andexperimental research of elder pupils of Kiev
Poltava, Donetsk, Zaporozhye, Volynsk areas of Ukraine, is certain structure, functions and
levels of social-communicative activity of elder pupils as of other kinds forming system in
particular studying, public-useful, subject-creating and phisical; is revealed psychological and pedagogical means and conditionsof its stimulation in a course of studying process of a
comprehensive school. The practical realization of results is reflected in pithy definition of
three levels of social-communicative activity, procedure of its diagnostics and practical rec
ommendations for its stimulation.