У статті розглядається проблема комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху в процесі
реабілітації. Проаналізовано необхідність комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху, оскільки такі
порушення є комбінованими і часто поєднуються з затримкою психічного розвитку. Висвітлено необхідність
командної роботи для успішної реабілітації цій категорії дітей. Визначені основні поняття та складові
комплексного супроводу дітей з порушенням слуху. Зокрема розкрито поняття що таке супровід, метод супроводу
та служба супроводу. Описані складові комплексного супроводу, зокрема психологічний, педагогічний,
сурдопедагогічний та медичний супровід. Наголошено на необхідності раннього початку надання допомоги дітям
з порушенням слуху в процесі реабілітації.
In the article the problem of complex support of children with hearing loss in the process of rehabilitation is
considered. The need for comprehensive support of children with hearing loss is analyzed, since such disabilities are
combined and often combined with a delay in development, including mental development. The need for teamwork for
the successful rehabilitation of this category of children is highlighted. The basic concepts and components of
comprehensive support for children with hearing loss are defined. In particular, the concept of support, escort method
and escort service is disclosed. The components of complex support, in particular psychological, pedagogical,
surdopedagogical and medical support are described. The need for early initiation of care for children with hearing loss
in the rehabilitation process was noted.