DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22185
Title: До питання комплексного супроводу дітей з порушенням слуху в процесі реабілітації
Other Titles: On the issue of comprehensive support for children with hearing loss in the rehabilitation process
Authors: Сербін, О. М.
Keywords: комплексний супровід дітей
порушення слуху
реабілітація дітей з порушенням слуху
complex accompaniment of children
hearing impairment
rehabilitation of children with hearing impairment
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сербін, О. М. До питання комплексного супроводу дітей з порушенням слуху в процесі реабілітації / О. М. Сербін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 167-171.
Abstract: У статті розглядається проблема комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху в процесі реабілітації. Проаналізовано необхідність комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху, оскільки такі порушення є комбінованими і часто поєднуються з затримкою психічного розвитку. Висвітлено необхідність командної роботи для успішної реабілітації цій категорії дітей. Визначені основні поняття та складові комплексного супроводу дітей з порушенням слуху. Зокрема розкрито поняття що таке супровід, метод супроводу та служба супроводу. Описані складові комплексного супроводу, зокрема психологічний, педагогічний, сурдопедагогічний та медичний супровід. Наголошено на необхідності раннього початку надання допомоги дітям з порушенням слуху в процесі реабілітації.
In the article the problem of complex support of children with hearing loss in the process of rehabilitation is considered. The need for comprehensive support of children with hearing loss is analyzed, since such disabilities are combined and often combined with a delay in development, including mental development. The need for teamwork for the successful rehabilitation of this category of children is highlighted. The basic concepts and components of comprehensive support for children with hearing loss are defined. In particular, the concept of support, escort method and escort service is disclosed. The components of complex support, in particular psychological, pedagogical, surdopedagogical and medical support are described. The need for early initiation of care for children with hearing loss in the rehabilitation process was noted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22185
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_Serbin E..pdf222.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.