DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22184
Title: Готовність майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми із аутизмом
Other Titles: Readiness of future correctional teachers to work with children with autism
Authors: Сайко, Х. Я.
Keywords: аутичні діти
корекційні педагоги
корекційна робота
відкритість
самовпевненість
наявність мети
процесуальність
результативність
autistic children
correctional teachers
correctional work
openness
self-confidence
purpose
procedurality
effectiveness
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сайко, Х. Я. Готовність майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми із аутизмом / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 160-166.
Abstract: Стаття присвячена вирішенню питань готовності майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми із аутизмом. Готовність корекційного педагога до професійної діяльності виявляється насамперед у його здатності до організації, виконання і регулювання педагогічної діяльності. Компонентами готовності до педагогічної діяльності є професійна самосвідомість, ставлення до діяльності, мотиви, знання про предмет та способи діяльності, навички і вміння практичного втілення цих способів, а також професійно значущі якості особистості. Проведене дослідження смисложиттєвих орієнтації та самоставлення серед студентів. У більшості майбутніх корекційних педагогів переважає високий рівень відкритості, самовпевненості, самокерівництва, відображеного самоставлення, самоцінності, самоприйняття, наявності мети, процесуальності, результативності, локусу контролю та керованості життям. Професійна готовність корекційного педагога є синтезом властивостей і якостей його особистості, що дає можливість у межах здійснення своєї професійної діяльності.
The article is devoted to solving the issues of the readiness of future correctional teachers to work with children with autism. The readiness of the correctional teacher to professional activity is manifested primarily in his ability to organize, execute and regulate pedagogical activity. The components of readiness for pedagogical activity are professional self-consciousness, attitude to activity, motives, knowledge about the subject and methods of activity, skills and abilities of practical implementation of these methods, as well as professionally significant personal qualities. A study was conducted on the orientation and self-assessment of students among students. In the majority of future correctional teachers, a high level of openness, self-control, self-leadership, self-image, self-acceptance, objective, procedural, performance, locus of control, and controllability of life prevails. The professional readiness of the correctional teacher is a synthesis of the properties and qualities of his personality, which makes it possible, within the framework of his professional activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22184
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28_Saiko Kh..pdf402.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.