DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22156
Title: Комплексна психологічна корекція посттравматичних порушень iнтелектуальної та емоційно-вольової сфери
Other Titles: The complex of psychological correction posttraumatic disorders of the intellectual and emotional-volitional system
Authors: Музичко, Л. Т.
Keywords: військовослужбовець
учасник АТО
посттравматичний стресовий розлад
психокорекція
інтелектуальна та емоційно-вольова сфера
former ATO soldiers
post-traumatic disorders
emotional-volitional system
psycho-correction
training
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Музичко, Л. Т. Комплексна психологічна корекція посттравматичних порушень iнтелектуальної та емоційно-вольової сфери / Л. Т. Музичко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 137-142.
Abstract: В статті представлено процедуру формувального експерименту та зміст програми психологічної корекції посттравматичних порушень інтелектуальної та емоційно-вольової сфери у військовослужбовців. Розгорнуто зміст та завдання кожного етапу психокорекційної роботи із курсантами–учасниками АТО. Основним засобом і формою подолання посттравматичного синдрому є тренінги,які складаються із трьох модулів: 1) особливості перебігу посттравматичного розладу; 2)основні техніки подолання наслідків ПТСР ; 3)формування емоційно- вольового компоненту подолання посттравматичного розладу у військовослужбовців. В основу психокорекційної програми покладено концепцію В.М.Синьова про єдність компонентів інтелекту, - змістового, діяльнісного та особистісного, - у психокорекційній роботі. Подано теоретичну модель системи корекції посттравматичних порушень у військовослужбовців. Розкрито зміст психолого-педагогічної роботи з подолання інтелектуальних порушень у курсантів. Висвітлено принципи психокорекційного впливу.
The article presents the procedure of the form experiment and the content of psychological correction program for post-traumatic stress disorder in case of intellectual and emotional component of soldiers. The contents and tasks of each phase of psycho-correction work with former ATO soldiers are presented. The main means and form of overcoming post-traumatic disorders are trainings that consist of three modules: 1. Features of post-traumatic stress disorder, 2. Main techniques for overcoming post-traumatic stress disorder, 3. Formation of the emotional-volitional component of overcoming post-traumatic stress disorder for soldiers. The basis of the psycho-correction program is concept by Prof. Sinov - the united components of intelligence. Semantic activity and personal components in correctional work of unity. The theoretical model of the correction system of post-traumatic disorders of soldiers is presented. The content of psychological and pedagogical work on the filing of intellectual violations for cadets, the principles of psychocorrection influence are revealed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22156
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25_Muzychko L.T..pdf243.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.