DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22143
Title: Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями
Other Titles: Features of psychologist’s work with preschoolers’ speech disorders
Authors: Михальська, С. А.
Keywords: дитина
психолог
мовлення
мовленнєві порушення
психологічна корекція
child
psychologist
speech
speech disorders
psychological correction
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Михальська, С. А. Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями / С. А. Михальська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 132-137.
Abstract: У статті розглядається проблема організації та змісту психологічної роботи із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Здійснено аналіз взаємозалежності між мовленнєвим та психічним розвитком дитини. Проаналізовано методи психологічної допомоги з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей з мовленнєвими порушеннями. Зазначено, що організація корекційної роботи з дітьми-логопатами потребує певної системи, оскільки у них наявні і психологічні проблеми. Обґрунтована необхідність надання психологічної допомоги дітям з мовленнєвими порушеннями. Визначено рекомендації щодо планування роботи психологів у процесі корекційно-розвиткової роботи, що стимулюватиме мовленнєвий і особистісний розвиток дитини. Констатовано, що зміст роботи психолога має бути узгоджений з програмою дошкільного навчального закладу, перспективним і календарним планами роботи вихователя та логопеда, послідовністю корекційного впливу.
The article deals with the problem of the organization and content of psychological work with children who have speech disorders. The analysis of interdependence between speech and mental development of the child has been carried out. The methods of psychological help taking into account the individual and psychological characteristics of children with speech disorders have been analyzed here. It is noted that organization of correctional work with children who have speech disorders needs a certain system because they have some psychological problems as well. The necessity of providing psychological help for children with speech disorders has been substantiated. The recommendations on the planning of the work of psychologists in the process of corrective-developing activity which will stimulate speech and personality development of the child have been determined here. It is stated that the content of the work of the psychologist must be coordinated with the program of the preschool educational institution, perspective and calendar plans of the work of the educator and speech therapist, the sequence of correctional influence.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22143
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_Myhalska S. A..pdf315.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.