DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22139
Title: Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом
Other Titles: Understanding and following instructions by children of preschool age with autism
Authors: Шеремет, М. К.
Базима, Н. В.
Keywords: аутизм
аутистичні порушення
діти з аутизмом
мовлення
мовленнєва діяльність
мовленнєва активність
корекційна робота
корекційна педагогіка
спеціальна психологія
дефектологія
логопедія
autism
autistic disorders
children with autism
speech
speech activity
correctional pedagogy
special psychology
defectology
speech therapy
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шеремет, М. К. Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом / М. К. Шеремет, Н. В. Базима // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 112-119.
Abstract: Стаття присвячена проблемі організації ефективної та доступної допомоги дітям з аутизмом. В Україні проблеми комунікації та підвищення комунікативної активності дуже актуальна і активно досліджується. У статті безпосередньо розглядаються питання розвитку комунікативної діяльності дітей з аутизмом. Представлено аналіз досліджень мовленнєвого розвитку дітей зазначеної категорії. Доведено, що всі діти з аутизмом мають особливості розвитку мовленнєвої діяльності різної інтенсивності. Особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей даної категорії рекомендується враховувати у навчально-виховному і корекційному процесах. Представлено аналіз мовленнєвого розвитку дітей даної категорії. Подані вимоги до мовлення дорослих, які оточують дитину з аутизмом.
The article is devoted to the problem of organization of effective and accessible help for children with autism. The problems of communication and enhance the function of speech is very important in Ukraine. The article covers the issues of communication activity development of children with autistic spectrum disorders. The analysis of researches speech development of children of the mentioned category is presented in the article. The main purpose of the article is to determine directions for adequate and effective educational and logopedic support, for which of particular importance are results of psychological and pedagogical assessment of a child with autism, observation of his or her independent activity. The article also lists specific features of communication activity and a wide range of communication disorders in children with autism, varying greatly in degree of complexity and onset.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22139
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21_Sheremet M.K., Bazyma N.V..pdf389.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.