У статті висвітлюється актуальність проблеми готовності педагогів до роботи в системі дошкільної
інклюзивної освіти. Наголошено на вагомості професійної підготовки вихователів для роботи в інклюзивних
закладах. Обґрунтована необхідність окремої підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ до роботи в галузі інклюзивної
освіти. Здійснено аналіз методичної готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми
потребами, а саме: визначено показники для вивчення стану готовності майбутніх вихователів до роботи в
інклюзивному закладі; зазначено обов’язки вихователів інклюзивних груп та здійснено аналіз щодо їх виконання
майбутніми фахівцями; представлені результати дослідження готовності майбутніх вихователів до роботи в
інклюзивному закладі. Виявлено, що стан професійних вмінь студентів до реалізації завдань дошкільної
інклюзивної освіти знаходиться на недостатньому рівні. З огляду на це пропонується запровадження спеціальної
дисципліни для підготовки майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі.
The topicality of teachers’ readiness to work in the system of preschool inclusive education is being specified in
the article. The importance of professional preparation of educators for work in inclusive establishments is highlighted as
well. Reasonable necessity of separate preparation of future high school specialists to work in industry of inclusive
education is being grounded. The analysis of methodical readiness of future educators to work with children with the
special educational necessities is being carried out, namely: indexes for the study of ready of future educators condition
to work in inclusive establishment defined; the duties of educators marked and an analysis of duties implementation by
future specialists carried out; results of research of readiness of future educators to work in inclusive establishment
presented. It is educed that the state of professional abilities of students to realization of tasks of preschool inclusive
education is at poor level. It is quite important that the special discipline for the preparation of future educators in
inclusive preschool establishment is to be set.