DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22130
Title: Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі
Other Titles: The methodical readiness of would-be teachers to working in inclusive pre-school establishments
Authors: Смотрова, О. О.
Keywords: методична готовність
дошкільний інклюзивний заклад
майбутні вихователі
діти з особливими освітніми потребами
професійна підготовка
methodical readiness
inclusive preschool establishment
future educators
children with special educational needs
professional preparation
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Смотрова, О. О. Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі / О. О. Смотрова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 86-91.
Abstract: У статті висвітлюється актуальність проблеми готовності педагогів до роботи в системі дошкільної інклюзивної освіти. Наголошено на вагомості професійної підготовки вихователів для роботи в інклюзивних закладах. Обґрунтована необхідність окремої підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ до роботи в галузі інклюзивної освіти. Здійснено аналіз методичної готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а саме: визначено показники для вивчення стану готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному закладі; зазначено обов’язки вихователів інклюзивних груп та здійснено аналіз щодо їх виконання майбутніми фахівцями; представлені результати дослідження готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному закладі. Виявлено, що стан професійних вмінь студентів до реалізації завдань дошкільної інклюзивної освіти знаходиться на недостатньому рівні. З огляду на це пропонується запровадження спеціальної дисципліни для підготовки майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі.
The topicality of teachers’ readiness to work in the system of preschool inclusive education is being specified in the article. The importance of professional preparation of educators for work in inclusive establishments is highlighted as well. Reasonable necessity of separate preparation of future high school specialists to work in industry of inclusive education is being grounded. The analysis of methodical readiness of future educators to work with children with the special educational necessities is being carried out, namely: indexes for the study of ready of future educators condition to work in inclusive establishment defined; the duties of educators marked and an analysis of duties implementation by future specialists carried out; results of research of readiness of future educators to work in inclusive establishment presented. It is educed that the state of professional abilities of students to realization of tasks of preschool inclusive education is at poor level. It is quite important that the special discipline for the preparation of future educators in inclusive preschool establishment is to be set.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22130
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_Smotrova O.O..pdf336.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.