DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22128
Title: Застосування корекційних технологій в роботі з дітьми із аутизмом
Other Titles: Application of correction technologies in work with children with autism
Authors: Рибченко, Л. К.
Keywords: аутичні діти
педагогічні умови
індивідуальний освітній маршрут
корекційна робота
психолого-педагоогічний супровід
кооперативне навчання
когнітивні стратегії
технології
autistic children
pedagogical conditions
individual educational route
correctional work
psychological and pedagogical support
cooperative learning
cognitive strategies
echnologie
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рибченко, Л. К. Застосування корекційних технологій в роботі з дітьми із аутизмом / Л. К. Рибченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 79-85.
Abstract: Стаття присвячена вирішенню питань формування психологічних та педагогічних передумов корекційної роботи з аутичними дітьми. Зазначено, що корекційна робота з аутичною дитиною має відбуватися на всіх її вікових етапах та у сферах її життя. Виокремлено організацію освітнього простору та критерії ефективності інклюзивного навчання. Індивідуальний підхід корекційних педагогів, стимулює пізнавальну активність, сприяє розвитку в учнів ґрунтовних знань, умінь і навичок. Запропоновано моделі включення дітей з аутизмом в загальноосвітній простір школи. Розкрито важливість створення педагогічних умов корекційної роботи для інклюзивної форми освіти аутичних дітей. Визначено основні труднощі включення учнів такої нозології до загальноосвітніх класів. Запропоновано етапи корекційної роботи з аутичними дітьми з запропонованими психолого-педагогічними умовами. Дітям із аутизмом необхідно допомогти сформувати стратегії навчання, самостійно аналізувати та планувати свою навчальну діяльність, беручи до уваги характер когнітивних процесів.
The article is devoted to the decision of questions of formation of psychological and pedagogical preconditions of correctional work with autistic children. It is noted that corrective work with an autistic child should take place at all its age stages and in the spheres of its life. Isolated the organization of educational space and criteria for the effectiveness of inclusive education. Individual approach of correctional teachers, stimulates cognitive activity, promotes the development of students' solid knowledge, skills and abilities. Models of the inclusion of children with autism in the general educational space of the school are offered. The importance of creating pedagogical conditions for correctional work for the inclusive form of education of autistic children is revealed. The basic difficulties of inclusion of students of such a nosology to the general education classes are determined. Stages of corrective work with autistic children with offered psychological and pedagogical conditions are offered. Children with autism need to help form training strategies, independently analyze and plan their learning activities, taking into account the nature of cognitive processes.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22128
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15_Rybchenko L..pdf414.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.