Стаття присвячена вирішенню питань формування психологічних та педагогічних передумов корекційної
роботи з аутичними дітьми. Зазначено, що корекційна робота з аутичною дитиною має відбуватися на всіх її
вікових етапах та у сферах її життя. Виокремлено організацію освітнього простору та критерії ефективності
інклюзивного навчання. Індивідуальний підхід корекційних педагогів, стимулює пізнавальну активність, сприяє
розвитку в учнів ґрунтовних знань, умінь і навичок. Запропоновано моделі включення дітей з аутизмом в
загальноосвітній простір школи.
Розкрито важливість створення педагогічних умов корекційної роботи для інклюзивної форми освіти
аутичних дітей. Визначено основні труднощі включення учнів такої нозології до загальноосвітніх класів.
Запропоновано етапи корекційної роботи з аутичними дітьми з запропонованими психолого-педагогічними
умовами. Дітям із аутизмом необхідно допомогти сформувати стратегії навчання, самостійно аналізувати та
планувати свою навчальну діяльність, беручи до уваги характер когнітивних процесів.
The article is devoted to the decision of questions of formation of psychological and pedagogical preconditions
of correctional work with autistic children. It is noted that corrective work with an autistic child should take place at all its
age stages and in the spheres of its life. Isolated the organization of educational space and criteria for the effectiveness
of inclusive education. Individual approach of correctional teachers, stimulates cognitive activity, promotes the
development of students' solid knowledge, skills and abilities. Models of the inclusion of children with autism in the
general educational space of the school are offered.
The importance of creating pedagogical conditions for correctional work for the inclusive form of education of
autistic children is revealed. The basic difficulties of inclusion of students of such a nosology to the general education
classes are determined. Stages of corrective work with autistic children with offered psychological and pedagogical
conditions are offered. Children with autism need to help form training strategies, independently analyze and plan their
learning activities, taking into account the nature of cognitive processes.