DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22126
Title: Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
Other Titles: Contents and methods of development of productive activity types in preschool children with severe speech disorders
Authors: Пінчук, Ю. В.
Keywords: продуктивні види діяльності дошкільника з порушеннями мовлення
психічний розвиток дитини з порушеннями мовлення
розвиток мовлення дітей з ТПМ
productive activities of the preschool child with speech disorders
mental development of the child with speech disorders
development of speech of children with SSD
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пінчук, Ю. В. Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 72-79.
Abstract: У статті висвітлюються особливості розвитку психічних процесів у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, які впливають на засвоєння знань і вмінь з продуктивних видів діяльності. Описуються труднощі в оволодінні продуктивними видами діяльності дітьми із загальним недорозвиненням мовлення та заїканням. У статті розкриваються завдання та зміст навчання образотворчої і конструктивної видів діяльності дошкільників, а також підходи до планування занять з урахуванням мовленнєвих, сенсорних, моторних та інших труднощів дітей із порушеннями мовлення. Окреслюються основні корекційні завдання, які вирішуються на заняттях з продуктивних видів діяльності в логопедичних групах, та шляхи їх розв’язання. Описуються словесні, наочні і практичні методи та прийоми, які сприяють вирішенню освітніх, виховних і корекційних завдань з образотворчої і конструктивної видів діяльності дошкільників. Подається орієнтовна структура заняття з розвитку продуктивних видів діяльності.
The article describes the peculiarities of the development of mental processes in children with severe speech disorders (SSD), that influence the absorption of knowledge and skills of productive activities. The article is highlighted difficulties in acquiring of skills of different productive activities in children with general underdevelopment of speech and stuttering. The article considers tasks, the content of teaching and upbringing of the artistic and constructive types of activities of preschoolers and approaches to the planning of classes taking into account speech, sensory, motor and other difficulties of children with speech disorders. It also considers main correctional tasks of classes on productive activities in logopedic groups, and ways of their solution. The article represents verbal, visual and practical methods and techniques that contribute to solving of educational and correctional tasks of artistic and constructive activities of preschoolers. It contains an exemplary structure of the class on development of productive activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22126
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_Pinchuk Y..pdf349.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.