Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Т. Л.
dc.date.accessioned 2018-12-12T11:09:21Z
dc.date.available 2018-12-12T11:09:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Панченко, Т. Л. Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 67-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22124
dc.description.abstract У статті розглядається проблема організації психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями у загальноосвітньому навчальному закладі в умовах інклюзивного навчання. Здійснено аналіз сутності процесу професійного самовизначення старшокласників з позиції педагогічного та психологічного підходів. Визначено фактори, які впливають на процес вибору майбутньої професії учнями з обмеженими фізичними можливостями. Розглянуто основні завдання профорієнтації, метою якої є формування професійного самовизначення учнів. Визначено особливості супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями. Обгрунтовано необхідність поєднання у роботі з такими учнями професійної орієнтації з професійним інформуванням, наданням діагностичних та профконсультаційних послуг, психологічної підтримки. Показано шляхи залучення батьків до взаємодії зі школою у питаннях професійної орієнтації учнів з обмеженими можливостями, завдання їх діяльності. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of organizing psychological and pedagogical support for the professional selfdetermination of students with disabilities in a general educational institution which provides inclusive education. The analysis of the essence of the process of professional self-determination of senior pupils has been made from the point of view of pedagogical and psychological approaches. The factors influencing the process of choosing a future profession by pupils with physical disabilities are determined. The main tasks of vocational guidance are considered, the purpose of which is the formation of professional self-determination of students. The peculiarities of support of professional self-determination of pupils with limited physical abilities are determined. The necessity of combining professional orientation with professional information, providing of diagnostic and professional consulting services while working with such pupils has been substantiated. The ways of involving parents in interaction with the school in the issues of professional orientation of students with disabilities, the task of their activities are shown. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійне самовизначення ua
dc.subject професійна орієнтація ua
dc.subject професійне інформування ua
dc.subject учні з обмеженими фізичними можливостями ua
dc.subject professional self-determination ua
dc.subject professional orientation ua
dc.subject professional information ua
dc.subject students with physical disabilities ua
dc.subject.classification 376-056.29:37.048.45:373-056.2/3 ua
dc.title Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання ua
dc.title.alternative The peculiarities of psychological and pedagogical support for professional selfdetermination of the students with physical disabilities in inclusive education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics