DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 34 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22124
Title: Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання
Other Titles: The peculiarities of psychological and pedagogical support for professional selfdetermination of the students with physical disabilities in inclusive education
Authors: Панченко, Т. Л.
Keywords: професійне самовизначення
професійна орієнтація
професійне інформування
учні з обмеженими фізичними можливостями
professional self-determination
professional orientation
professional information
students with physical disabilities
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Панченко, Т. Л. Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 67-72.
Abstract: У статті розглядається проблема організації психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями у загальноосвітньому навчальному закладі в умовах інклюзивного навчання. Здійснено аналіз сутності процесу професійного самовизначення старшокласників з позиції педагогічного та психологічного підходів. Визначено фактори, які впливають на процес вибору майбутньої професії учнями з обмеженими фізичними можливостями. Розглянуто основні завдання профорієнтації, метою якої є формування професійного самовизначення учнів. Визначено особливості супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями. Обгрунтовано необхідність поєднання у роботі з такими учнями професійної орієнтації з професійним інформуванням, наданням діагностичних та профконсультаційних послуг, психологічної підтримки. Показано шляхи залучення батьків до взаємодії зі школою у питаннях професійної орієнтації учнів з обмеженими можливостями, завдання їх діяльності.
The article deals with the problem of organizing psychological and pedagogical support for the professional selfdetermination of students with disabilities in a general educational institution which provides inclusive education. The analysis of the essence of the process of professional self-determination of senior pupils has been made from the point of view of pedagogical and psychological approaches. The factors influencing the process of choosing a future profession by pupils with physical disabilities are determined. The main tasks of vocational guidance are considered, the purpose of which is the formation of professional self-determination of students. The peculiarities of support of professional self-determination of pupils with limited physical abilities are determined. The necessity of combining professional orientation with professional information, providing of diagnostic and professional consulting services while working with such pupils has been substantiated. The ways of involving parents in interaction with the school in the issues of professional orientation of students with disabilities, the task of their activities are shown.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22124
Appears in Collections:Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_Panchenko T. L..pdf341.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.